<
11.kolo
>
    #KlubZSB
    1FC Viktoria Plzeň1017:827
    2AC Sparta Praha1025:923
    3SK Slavia Praha924:822
    4FC Baník Ostrava1021:1122
    51.FC Slovácko1019:1122
    6SK Sigma Olomouc920:1513
    7SK Dynamo České Budějovice1013:1313
    8FC Hradec Králové1010:1413
    9Bohemians Praha 19051016:2112
    10FK Mladá Boleslav1016:1711
    11FK Jablonec108:1510
    12FC Fastav Zlín1013:259
    13FC Slovan Liberec106:158
    14FK Pardubice1013:196
    15FK Teplice109:205
    16MFK Karviná1010:194

    Jedenácté kolo patří rodinám v rámci akce Víkend otců

    Tradiční akce Ligové fotbalové asociace má za cíl přivést k návštěvě ligových utkání co nejvíce rodin s dětmi a současně upozornit na fenomén sportu a fotbalu, kdy právě rodiče a jejich péče stojí za kariérami a úspěchy všech vrcholných profesionálních hráčů. Víkend otců jako kampaň se ponese všemi duely jedenáctého ligového kola v rámci programu FORTUNA:LIGY i FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY.

    LFA
    Jedenácté kolo patří rodinám v rámci akce Víkend otců

    „V každé sezóně se snažíme zdůraznit význam rodin a dětí v rámci prostředí profesionálního fotbalu. V minulém fotbalovém ročníku jsme vlivem restrikcí kolem covidu-19 nemohli tuto tradiční akci uspořádat. I proto jsem rád, že se k vyzdvihnutí přínosu rodin a dětí nejenom na stadionech můžeme vrátit. Přeji si, abychom v rámci Víkendu otců přivítali společně se všemi profesionálními kluby co nejvíce návštěvníků právě z této skupiny,“ prozradil Daniel Hajný, obchodní a marketingový ředitel Ligové fotbalové asociace.

    Ligová fotbalová asociace společně s jednotlivými kluby i v nelehké pocovidové době pokračuje v tradiční kampani Víkend otců. Na ligových utkáních obou nejvyšších soutěží během následujícího kola po reprezentační přestávce bude upřena pozornost na dětské fanoušky a celé rodiny příznivců. Některé kluby dokonce chystají speciální akce, doprovodné programy nebo soutěže uzpůsobené právě rodinám s dětskými fanoušky.

    Ligová fotbalová asociace s ohledem na stále přetrvávající epidemická omezení přesouvá letos hlavní část kampaně do digitálního prostředí. „Pokaždé se k Víkendu otců snažíme vymýšlet další aktivity a přitáhnout pozornost k projektu. Letos jsme pro fanoušky připravili poznávací foto soutěž na sociálních sítích. Vedle klubů se ke kampaní přihlásí i další subjekty kolem FORTUNA:LIGY jako třeba hlavní televizní vysílatel O2TV Sport,“ doplnil Štěpán Hanuš, ředitel komunikace a PR Ligové fotbalové asociace.