<
29.kolo
>
    #KlubZSB
    1AC Sparta Praha2862:2270
    2SK Slavia Praha2858:2068
    3FC Viktoria Plzeň2863:3258
    4FC Baník Ostrava2843:3344
    5FK Mladá Boleslav2847:4440
    61.FC Slovácko2836:3739
    7FC Slovan Liberec2844:4438
    8SK Sigma Olomouc2837:3936
    9FC Hradec Králové2831:3636
    10FK Teplice2829:3535
    11Bohemians Praha 19052826:3831
    12FK Jablonec2834:4428
    13FK Pardubice2827:3828
    14FC Zlín2836:6024
    15SK Dynamo České Budějovice2830:5822
    16MFK Karviná2828:5121

    LFA uspořádala marketingový workshop

    Stejně jako v předešlých letech i letos zorganizovala na začátku ledna Ligová fotbalová asociace odborný seminář pro klubové zástupce z oddělení obchodu, marketingu a komunikace. Vzhledem k aktuálním vládním restrikcím se tak stalo online formou.

    bohemians.cz
    LFA uspořádala marketingový workshop

    Ligová fotbalová asociace připravila pro pracovníky klubů v oblasti marketingu a komunikace tradiční workshop, který se stejně jako v minulém roce kvůli covidovým opatřením musel uskutečnit v online podobě.

    „Z mnoha obchodních jednání jsme na tuto formu v dnešní době všichni již zvyklí. Na druhou stranu osobní kontakt s kolegy v klubech nám dlouhodobě schází. Předávání zkušeností, názorů a vůbec zpětná vazba od vedení ligy i klubových zástupců byla vždy podstatnou složkou takových akcí. Přesto jsme se snažili do více než pětihodinového programu vtěsnat co nejvíce zajímavých informací pro všechny účastníky,“ řekl obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný. Zástupci LFA se v první části podělili o informace o ligových projektech.

    „Komunikace ligy často velmi úzce souvisí a závisí na hladké spolupráci s jednotlivými kluby, kterým také poskytujeme důležitý servis. Jsme všichni společně na jedné lodi a pomáháme si k efektivnímu oslovení všech fanoušků,“ prozradil Daniel Hajný.

    Marketingového workshopu LFA se zúčastnilo více než sedmdesát posluchačů a ve druhé polovině si vyslechli zajímavé prezentace svých kolegů z pěti klubů. Uvedení nové klubové identity prezentoval Kamil Veselý z pražské Sparty, o projektu Hradce s názvem Cesta za postupem vyprávěl Michal Petrák a plány Baníku s oslavami klubového výročí představil Jan Krejčíček. O detailech teplického nadačního fondu se účastníci workshopu dozvěděli od Martina Kovaříka a na závěr klubového bloku ukázal Michal Býček ze Slavie, jak mistrovský klub pracuje s video obsahem.

    „Prezentace úspěšných projektů vzájemně mezi kluby tvoří velmi podstatnou část našich workshopů. Ať jde o organizaci jakékoliv úrovně a velikosti napříč oběma profesionálními zkušenostmi, každý si může vzít nějakou inspiraci. Výběr projektů pro letošní workshop vycházel z oceněných klubů z loňské Ceny Lukáše Přibyla, v rámci které vyzdvihujeme právě ty povedené počiny na poli marketingu a práci s fanoušky,“ uvedl ředitel komunikace a PR LFA Štěpán Hanuš.

    Svůj prostor na workshopu dostali i zástupci ligových partnerů, kteří mohou svou působností nabídnout přesah i k jednotlivým klubům a jejich fanouškům. Účastníci workshopu také získali důležité znalosti o trendech a plánovaném vývoji moderních technologií a komunikace s fanoušky na sociálních sítích a jiných platformách.